Co się dzieje nocami w lokalach Burger King? Sieć prezentuje "galerię wpadek" (wideo)
Brazylijski Burger King pokazał, na co stać jego klientów goszczących w lokalach nocą. Wszystko po to, by zareklamować dostawę w godzinach nocnych.
Pandemia Covid-19 i związane z nią ograniczenia dają się we znaki w każdym zakątku świata. Z powodu koronawirusa cierpią między innymi Brazylijczycy, gdzie ciągle notuje się wysoką liczbę nowych zachorowań dziennie, a kraj z trudem radzi sobie z opanowanie choroby.
W tej ciężkiej sytuacji Brazylijczycy - jak wiele osób na całym świecie - tęsknią za swoimi ulubionymi restauracjami, spędzając czas z rodziną, noce często zostawiając dla przyjaciół. Burger King postanowił w swojej nowej kampanii przypomnieć najbardziej nietypowe, śmieszne, żenujące i wstydliwe momenty, zarejestrowane okiem kamer z lokali sieci.
Film "Late Night Stores" promuje przy okazji ofertę specjalnych dostaw brazylijskiego Burger Kinga od północy do 5 rano ze zniżką70 proc. na zamówienia.
Kreację przygotowała agencja David z Sao Paulo. Produkcją zajęło się studio Cafe Royal.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Co się dzieje nocami w lokalach Burger King? Sieć prezentuje "galerię wpadek" (wideo)