Coca-Cola Zero wykorzysta w reklamie nowy film o Bondzie
We wrześniu br. w Polsce ruszy kampania marki Coca-Cola Zero związana z nowym filmem o Jamesie Bondzie.
The Coca-Cola Company ogłosiła współpracę pomiędzy marką Coca-Cola Zero a najnowszym filmem o agencie 007 - "Skyfall". To kontynuacja współpracy, rozpoczętej w 2008 roku filmem „Quantum of Solace”.
W ramach współpracy, Coca-Cola Zero we wrześniu rozpocznie w Polsce kampanię marketingową, obejmującą m.in. telewizję, kino oraz wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży. Na rynku pojawi się także limitowana edycja puszki Coca-Cola Zero nawiązująca do nowej części filmu o Bondzie. Na potrzeby kampanii wyprodukowany został spot telewizyjny, który ma zaprezentować w jaki sposób Coca-Cola Zero odkrywa chęć bycia jak agent 007.
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Ericson. Media zakupił dom mediowy Starcom.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero wykorzysta w reklamie nowy film o Bondzie