Coca-Cola wprowadza na rynek pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny
Do oferty produktów Coca-Cola dołączył nowy wariant Cola-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny. To pierwszy produkt bezkofeinowy w portfolio marki.

- Konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności to jeden z najważniejszych punktów naszej strategii, a także cel na kolejne lata. Chcemy skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów i jak najlepiej dopasowywać do nich naszą ofertę - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest dostępna od marca w sklepach w całej Polsce, w pojemnościach 330 ml, 500 ml, 850 ml i 1000 ml.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wprowadzeniu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, towarzyszy kampania, w której marka zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: „Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj”.
- Wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola, który nie zawiera kofeiny to efekt naszej strategii 24/7, zgodnie z którą chcemy oferować konsumentom napoje na każdą porę dnia i na każdą okazję - komunikuje Małgorzata Drąg.
Aktualnie oferta produktów nisko- i bezkalorycznych stanowi 37 proc. portfolio marki Coca-Cola.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza na rynek pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny