Coca-Cola Zero z James Bondem (wideo)
Coca-Cola ogłosiła globalne partnerstwo marki Coca-Cola Zero i "007- Quantum Of Solace", czyli najnowszej produkcji o przygodachagenta 007.
18 września pojawiła się w sprzedaży Coca-Cola Zero z promocyjnąetykietą - Coca-Cola Zero Zero 7. Jest to efekt pierwszej whistorii The Coca-Cola Company globalnej kampanii prowadzonej wzwiązku z premierą 22 filmu o przygodach Jamesa Bonda. Polskapremiera "007 - Quantum Of Solace", kolejnego filmu o przygodachagenta 007 będzie miała miejsce 7 listopada 2008 r.
Od czasu wejścia na rynek - ponad 25 lat temu - marki Coca-ColaLight, Coca-Cola Zero jest największym w historii firmy debiutem wportfolio The Coca-Cola Company. Partnerstwo Coca-Coli Zero zpremierą filmu "007 - Quantum Of Solace" ma na celu wzmocnienie jejwizerunku jako męskiej marki, która będzie kojarzyć się z kolejnymdługo wyczekiwanym filmem o przygodach agenta 007.
W ramach globalnej komunikacji marketingowej przeprowadzonazostanie w pełni zintegrowana kampania reklamowa na przeszło 35rynkach. Obejmie ona działania reklamowe w telewizji, kinie, prasieoraz na billboardach. Istotnym elementem kampanii będzie nowaetykieta Coca-Cola Zero, która na okres współpracy z "007 - QuantumOf Solace" zmieni się na Coca-Cola Zero Zero 7.
W Polsce komunikacja do konsumentów ruszyła 18 września. Osiąkampanii jest promocja "Złam Kod Zero" - za kody spod nakrętekmożna wygrać luksusowy wyjazd do Londynu w stylu agenta 007,nowoczesne laptopy Sony VAIO oraz bilety na film "007 - Quantum ofSolace". Nowa promocja ma silne wsparcie w mediach oraz nanośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowe aktywności wspierającepromocję pojawią się również w internecie.
W Polsce za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis,koncepcję działań on-line przygotowała firma K2 Internet, a zazakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.Działania PR realizuje Edelman Polska. Po stronie Klienta projektprowadzi Szymon Michalik, menadżer marki Coca-Cola Zero.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero z James Bondem (wideo)