Corny w gronie klientów 19 Południka
Do grona klientów agencji 19 Południk dołączyła marka batoników Corny. Agencja odpowiada za jej komunikację na polskim rynku.

Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie społeczności wokół marki na polskim rynku.
– Corny to marka, która jest dobrze znana i towarzyszy Polakom od lat, więc zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do komunikacji wątków i rozwiązań odświeżających jej wizerunek. Zależało nam na osadzeniu marki w realiach funkcjonowania współczesnego konsumenta i wprowadzeniu stylu narracji, który będzie dla niego autentyczny i atrakcyjny – mówi o współpracy Barbara Szatanik, head of strategy w 19 Południku.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Corny w gronie klientów 19 Południka