Stachursky z przeróbką swojego hitu w reklamie batonów Corny
Ruszyła kampania reklamowa batonów Corny (produkowanych przez NOVI FMCG) z udziałem piosenkarza Stachursky’ego. W spocie wykonuje on zmienioną wersję swojego przeboju „Typ niepokorny”.

– Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych aktywów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus – opisuje w komunikacie prasowym Dominika Barycka, brand manager w NOVI FMCG.
W spocie Stachursky śpiewa swój przebój sprzed wielu lat „Typ niepokorny” ze zmienionym tekstem, promującym batony Corny.
– Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl - to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach – dodaje Barycka.
Celem kampanii „przeCorny” jest odświeżenie wizerunku marki Corny jako batona, który nie tylko smakuje wybornie, ale też daje zastrzyk energii potrzebnej, by mierzyć się z codziennymi wyzwaniami. Grupą docelową są osoby w wieku 18-35 lat, które cenią sobie oryginalność i kreatywność, więc szukają niekonwencjonalnych produktów.
Akcja obejmuje internet, m.in. trzy wersje spotu (30-sekundowa, 15-sekundowa i 6-sekundowa) na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie i w serwisach współpracujących z siecią reklamowa Google, działania w zakresie programmatic wideo i rich media mobile oraz współpraca z influencerami.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Insignia, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Whoman.
Dołącz do dyskusji: Stachursky z przeróbką swojego hitu w reklamie batonów Corny
XD