Nowa marka Creo w strukturach PHD i Media Direction OMD
Omnicom Media Group (OMG) konsoliduje globalne kompetencje w obszarze influencer marketingu pod marką Creo. Na rynku polskim jednostka będzie działać w ramach struktur PHD oraz Media Direction OMD, dostarczając zaawansowane, oparte na danych rozwiązania, które umożliwiają skuteczne łączenie współpracy z twórcami z kompleksowymi strategiami komunikacyjnymi marek.

Creo formalizuje zakres działań z obszaru influencer marketingu, które dotychczas były realizowane w ramach Drum Polska.
Za rozwój i operacyjne prowadzenie obu marek odpowiadają Katarzyna Ryndziewicz, general manager oraz Patrycja Czapelska, head of content partnership – osoby, które już wcześniej kierowały tym obszarem w ramach Drum. Pozwala to zapewnić pełną ciągłość operacyjną i strategiczną, a także najwyższy poziom obsługi i partnerstwa biznesowego.
W nowym modelu Drum będzie odpowiadać za ofertę w zakresie strategicznych partnerstw mediowych, innowacji kreatywnych, wydarzeń specjalnych i produkcji medialnych oraz usług w zakresie tworzenia treści, natomiast wszelkie działania z udziałem influencerów zostaną przeniesione do marki Creo.
Nowe narzędzia i technologia na rzecz skuteczności
Creo wykorzystuje dane z systemu Omni, otwartego środowiska operacyjnego wspierającego wszystkie agencje Omnicom, który umożliwia traktowanie influencer marketingu jako pełnoprawnego kanału mediowego: planowanego, mierzonego i optymalizowanego na każdym etapie ścieżki konsumenckiej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Klienci zyskają dostęp do innowacyjnych narzędzi. To m.in. Creator Briefing Tool – narzędzie wykorzystujące Google Gemini, które pozwala twórcom korzystać z danych Omni (o odbiorcach, kulturze i marce), generować pomysły na treści i natychmiast weryfikować ich zgodność z briefem, grupą docelową i aktualnym kontekstem kulturowym.
Z kolei Creo Influencer Agent to zaawansowany system doboru influencerów oparty na sztucznej inteligencji, który analizuje miliony sygnałów kulturowych z pakietu danych Omni Q, by precyzyjnie dopasować twórców do celów kampanii, insightów konsumenckich oraz dominujących trendów.
Natomiast Creator Performance Predictor bazując na nowym API Meta i uczeniu maszynowym, prognozuje, które organiczne treści na Instagramie osiągną najwyższą skuteczność po wsparciu mediowym. W testach alfa poprawa wyników wyniosła średnio +38% w porównaniu z treściami wybieranymi manualnie.
Według prognoz Statista (marzec 2025) rynek influencer marketingu na świecie osiągnie wartość 33 miliardów dolarów w 2025 roku, co oznacza wzrost o 37 proc. w porównaniu z rokiem 2024.
Konsolidacja kompetencji pod marką Creo wynika z rosnącego zapotrzebowania na skuteczne i mierzalne rozwiązania, które umożliwiają pełną integrację działań influencer marketingowych z ogólną strategią komunikacyjną marek.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowa marka Creo w strukturach PHD i Media Direction OMD