SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wizz Air z największą kampanią reklamową od pandemii

Linia lotnicza Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Skupia się w niej na dotarciu do osób podróżujących. 

Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.

Kampania potrwa do połowy czerwca i skierowana jest do osób często podróżujących – zarówno w celach prywatnych, jak i zawodowych.

Marka intensywnie zaznacza swoją obecność w przestrzeni miejskiej, wykorzystując nośniki premium OOH: citylighty i backlighty w strategicznych lokalizacjach, cyfrowe ekrany w warszawskim metrze oraz interaktywny AdWalk w Krakowie – nowoczesny format umożliwiający dynamiczne wyświetlanie treści w ruchu. W Krakowie dodatkowo pojawią się tramwaje z pełnym brandingiem Wizz Air, stając się mobilnym symbolem kampanii.

Działania outdoorowe wspierają 30-sekundowe spoty radiowe, emitowane w godzinach szczytu w lokalnych stacjach, co pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorców podczas codziennych aktywności.

Za kreację reklama odpowiada wewnętrzny zespół marketingu Wizz Air. Za planowanie, zakup mediów oraz kompleksową realizację kampanii odpowiada dom mediowy PHD. 

Dołącz do dyskusji: Wizz Air z największą kampanią reklamową od pandemii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl