Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M
Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz).
Z okazji premiery wiosennej kolekcji w dwóch sklepach w Warszawie i dwóch sklepach w Bukareszcie, stanęła wyjątkowa instalacja kwietna, która nawiązuje również do najnowszego spotu H&M.

Dodatkowo w dniach od 30 marca do 1 kwietnia klubowicze programu lojalnościowego Hello H&M Member, którzy dokonają zakupów za min. 120 zł mieli możliwość skomponowania swoich własnych perfum lub otrzymania jednego z trzech zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję we współpracy z Mo61 Perfum Lab. Podobny mechanizm obowiązuje w jednym z bukaresztańskich sklepów z lokalnym laboratorium perfumiarskim - Casa Goa.
Agencja Cut The Mustard współpracuje z rynkami CEE H&M od 2018 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M