Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii
Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum.

Kampania skupia się głównie na radiu - ofertę reklamuje piosenkarz Czesław Mozil.
Spoty można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, Eskse i wielu innych stacjach radiowych. Komunikację uzupełniają billboardy (blisko tysiąc) oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego tego roku.
Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za 50 zł miesięcznie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii
Pomijając fakt, że skojarzenie "Internet" = sieć = pająk było na tapecie jakieś 15 lat temu. Istny brejktru komunikacyjny:)