David Beckhan ambasadorem marki piwa
Marka piwa Stella Artois zaangażowała słynnego piłkarza Davida Beckhama do kampanii reklamowej „A Taste Worth More”.
fot. YouTube/ Stella Artois

Stella Artois, prawie stuletni browar, obecnie należący do Anheuser-Busch InBev, przedstawił Beckhama jako "oficjalnego ambasadora" marki. Jego pierwszym zadaniem jest wystąpienie w reklamie telewizyjnej trunku. Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione.
Beckham ma również promować markę podczas wielkoszlemowego tenisowego Wimbledonu.
Marka ma nadzieję, że gwiazda Beckhama na nowo rozsławi Stellę Artois, która w ostatnich latach straciła udziały w rynku sprzedaży piwa w USA, ponieważ pijący zmienili swoje preferencje na rzecz innych piw oraz przerzucili się na alkohole wysokoprocentowe.
Gwiazdy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: David Beckhan ambasadorem marki piwa