David Beckham wraca "spragniony" w nowej reklamie Pepsi
Marka Pepsi powraca ze świeżym spojrzeniem na platformę „Thirsty For More” z udziałem Davida Beckhama. Ta nowa globalna kampania dotyczy jednego prostego uniwersalnego przesłania: „Jeśli to kochasz, to nigdy nie jest to strata”.

„Thirsty For More” to globalna platforma Pepsi, która promuje nastawienie na dążenie do tego, co kochasz — dużego lub małego — bez wahania. Chodzi o wybór robienia tego, co uważasz za najfajniejsze i najprzyjemniejsze, niezależnie od tego, czego mogą oczekiwać inni.
Niezależnie od tego, czy jest to codzienny rytuał, osobista pasja czy spontaniczna decyzja, “Thirsty For More” zachęca ludzi do podążania za tym, co wydaje się słuszne i sprawiania, aby codzienne chwile były jak najprzyjemniejsze — ponieważ jeśli to kochasz, nigdy nie jest to strata.
Niezależnie od tego, czy to piłka nożna, czy motocykle, Beckham zawsze oddawał się temu, co kochał. O to właśnie chodzi w "Thirsty For More". Nie chodzi o pogoń za kolejną wielką rzeczą — chodzi o robienie tego, co naprawdę lubisz, bez względu na to, czego mogą oczekiwać inni. Bez presji. Bez udawania.
Nowy film kampanii Pepsi właśnie to celebruje. Od spędzania czasu na grach ze znajomymi i tańcach na koncercie, po śpiewanie karaoke lub robienie objazdów po prostu dlatego — to migawka chwil, które sprawiają, że życie staje się jeszcze przyjemniejsze. Film kończy się, gdy Beckham wygłasza przesłanie kampanii “Thirsty For More”: „Jeśli to kochasz, to nigdy nie jest to strata czasu”.
Cathy Graham Kidd, starsza dyrektor ds. globalnego marketingu marki w PepsiCo, powiedziała: „David Beckham jest prawdziwą ikoną, a jego sposób życia odzwierciedla istotę tej kampanii. “Thirsty For More” polega na dostrojeniu się do tego, co sprawia, że czujesz się żywy — niezależnie od tego, jak duże lub małe — i cieszeniu się tym bez żadnych skrupułów. Ta premiera to dopiero początek”.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: David Beckham wraca "spragniony" w nowej reklamie Pepsi