SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

Pepsi rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki. Obejmuje ona szerokozasięgową emisję spotów telewizyjnych i digital video, kontekstową obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.

Tegoroczna kampania nawiązuje do klasycznego, pełnego sentymentu połączenia - Pepsi z cytryną. Hasło „To takie proste” niesie ze sobą jasny przekaz: nie trzeba już kroić, wyciskać ani martwić się o pestki – wystarczy otworzyć napój, by cieszyć się ulubionym smakiem. Teraz dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru – i w nowych, wygodnych pojemnościach: 0,33 l w puszce oraz 0,85 l, 1 l i 1,75 l w butelce. 

Właśnie ruszyła emisja spotu reklamowego stylizowanego na kultowy program zakupowy z lat 90., w którym pojawia się specjalny numer telefonu. Po jego wybraniu połączenie odbiera Norbi – który w zależności od wyboru dzwoniącego może opowiedzieć o aktualnie trwającym konkursie marki lub zaśpiewać swój największy hit w wersji dedykowanej Pepsi Twist.

Działania obejmują szerokozasięgową obecność w mediach – zarówno w telewizji, jak i digitalu – oraz kontekstową komunikację w przestrzeni miejskiej (OOH i DOOH). Ważnym elementem jest kreatywny konkurs konsumencki „To takie proste” dostępny na platformie Joy by PepsiCo. 

Ideę kampanii wspierają także influencerzy, którzy dzielą się swoim „prostym twistem” w mediach społecznościowych. Dodatkowo w maju kampania zyska modowy akcent. We współpracy z kultową polską marką odzieżową, powstanie nowy drop ubraniowy. Kolekcja, zaprojektowana specjalnie z okazji kampanii, będzie dostępna w limitowanej ilości podczas dropu wyłącznie na stronie internetowej Pepsi. 
 

Dodatkowo, w ramach kampanii, Pepsi organizuje konkurs konsumencki, który potrwa do 30 kwietnia 2025 roku. Wystarczy kupić swoją ulubioną Pepsi o smaku cytryny, zachować dowód zakupu i zgłosić się do konkursu na platformie oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na wygranych czekają wyjątkowe nagrody, cytryna na kółkach czyli Citroen C3, aparaty Instax Mini Liplay z zestawem filmów, oraz kultowy kubek termiczny Stanley. 

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja PepsiCo – Sips & Bites. Na bazie tego konceptu polską odsłonę kampanii opracowała agencja Feeders. Za działania PR odpowiada Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie i zakup mediów realizuje Zenith Polska.

 

Dołącz do dyskusji: "To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
f
zajebiste :D
0 0
odpowiedź
User
dwir
Do słodzonej pepsi zaczęli dodawać aspartam tego nie się pić
0 0
odpowiedź