Decathlon reklamuje sprzęt sportowy dla kobiet
W prasie, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa sprzętu sportowego dla kobiet dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Eurozet, Garmont i PanMedia Western.
Nowa kampania sieci sklepów Decathlon reklamuje dostępne w nich produkty, usługi i doradztwo pozwalające kobietom dobrać wyposażenie umożliwiające uprawianie takich dyscyplin, jak m.in. fitness, gimnastyka, pilates, joga, streching, bieganie, pływanie, aqua aerobik czy jazda na rolkach.
Kampania – zaplanowana do 20 marca – obejmuje prasę („Shape”, „Viva!”, „Party”, „Gala”, „Przyjaciółka”), internet (serwisy odwiedzane głównie przez młode, aktywne kobiety), radio (stacje lokalne) oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowały firmy Eurozet (radio) i Garmont (internet i prasa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje sprzęt sportowy dla kobiet