Delecta rozgrzewa reklamą kisielu Owocowy Kubek
Od początku roku Delecta prowadzi kampanię promocyjną kisieli Owocowy Kubek w wariancie Kids oraz Fit.

Przygotowane działania obejmują emisję billboardów sponsorskich w telewizji, reklamy w internecie oraz aktywności public relations. Dziennikarze otrzymają wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania produktów.
Komunikacja promuje kisiele Owocowy Kubek Kids dla dzieci oraz Owocowy Kubek Fit, z obniżoną zawartością cukru.
Bilbord sponsorski emitowany będzie jest w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN przez cały styczeń 2019 roku.
Kampania trwa także na kanałach social media marki Delecta.
Za kreację billboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Delecta rozgrzewa reklamą kisielu Owocowy Kubek