Dermena z nową identyfikacją od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign marki preparatów dermatologicznych do włosów Dermena, obejmujący m.in. odświeżenie wizerunku, lifting logotypu oraz opracowanie nazwy i znaku graficznego dla opatentowanej substancji czynnej.

W ramach redesignu marki Dermena zachowano dotychczasowy kod kolorystyczny dla poszczególnych linii, ale zastosowano bardziej nowoczesną typografię, a wszystkie elementy uległy odświeżeniu. Przede wszystkim rozświetlony został element graficzny nawiązujący do fali lub włosa, co ma poprawiać jego wizualną atrakcyjność, a także lepiej oddawać innowacyjność składników.

Ponadto na jednym z boków opakowania pojawiła się wypukła ikona molekuły Regen 7. Dodatkowo w ramach projektu stworzona została nazwa Regen 7 dla substancji czynnej.
Całość prac objęła projekty opakowań dla linii podstawowej Dermena (przeciwdziałającej wypadaniu włosów), Dermena Repair (do włosów suchych i zniszczonych), Dermena Men (preparaty dla mężczyzn), Dermena Plus (preparaty przeciwłupieżowe) i Dermena Complex (suplement diety).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dermena z nową identyfikacją od Czteryczwarte