SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis Wysokieobcasy.pl ruszył w nowej odsłonie

Serwis Wysokieobcasy.pl (Agora) pojawił się w nowej odsłonie. Zmienił się nie tylko wygląd strony głównej i artykułów, ale także cały układ serwisu – zarówno w wersji na urządzenia mobilne, jak i na komputery. 
 

materiały prasowemateriały prasowe

– Nowe oblicze Wysokieobcasy.pl to przede wszystkim element uspójnienia wizualnego i funkcjonalnego serwisów Grupy Wyborcza, ale z uwzględnieniem odrębności marki Wysokie Obcasy – mówi Elżbieta Ruebenbauer, lead UX designer w „Gazecie Wyborczej”, która wraz z projektantem Michałem Przeździeckim odpowiada za projekt nowej odsłony Wysokieobcasy.pl.  

Strona zyskała bardziej przejrzysty układ, większe zdjęcia i lepiej wyeksponowane treści, co ma odzwierciedlać jej magazynowy charakter. Zmieniona typografia ma zapewnić większy komfort czytania, a nowy layout pozwolić na lepsze wyróżnienie najważniejszych tematów - czytamy w komunikacie. 

Czytaj więcej: Agora ma pomysł na pokrycie reszty straty

– Nowa odsłona naszego serwisu to nowe otwarcie, nie tylko w warstwie graficznej. Wiemy, czego potrzebują nasze czytelniczki. Stawiamy na pogłębione, rzetelne, jakościowe treści. Planujemy więcej wartościowych rozmów, recenzji, reportaży, kultury, treści dla kobiet z całej Polski, przygotowujemy cykle o pracy, nowych technologiach i relacjach. Na Wysokieobcasy.pl będzie jeszcze więcej przestrzeni na tematy, których nie ma w innych tytułach – wyjaśnia Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów”.  

Nowa strona główna Wysokieobcasy.pl ma łączyć świat cyfrowy i analogowy – obok treści tworzonych specjalnie dla serwisu, są na niej publikowane również artykuły z wydań papierowych „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.  

Za redesign serwisu oraz wdrożenie projektu odpowiada zespół rozwoju produktu i IT “Gazety Wyborczej”.  

Czytaj więcej: Agora z nowym działem sprzedaży bezpośredniej. Jego szefowa przeszła z Eurozetu

Premierze nowej wersji serwisu towarzyszy też specjalna oferta subskrypcji pod hasłem “Czytaj emocje, nie algorytmy”. Kosztuje ona 1 zł za pierwsze cztery tygodnie dostępu, a skorzystać z niej mogą osoby, które w ciągu ostatniego roku nie posiadały prenumeraty w serwisie Wyborcza.pl.  

„Wysokie Obcasy” to magazyn „Gazety Wyborczej” (Grupa Agora). Tygodnik jest dostępny razem z sobotnim papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej" i w aplikacji „Gazety Wyborczej”, a wszystkie teksty z magazynu ukazują się w serwisie Wysokieobcasy.pl. W zeszłym roku “Wysokie Obcasy” świętowały 25-lecie.  

Czytaj więcej:  „Wysokie Obcasy” obchodzą 25-lecie

Dołącz do dyskusji: Serwis Wysokieobcasy.pl ruszył w nowej odsłonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl