Hand Made pracuje dla Mastermedia
Agencja Hand Made zajmie się kompleksowym przygotowaniem nowej odsłony strony www firmy Mastermedia.
Głównym zadaniem agencji jest redesign i przebudowa strony www marki Mastermedia. Prace w obrębie serwisu obejmą opracowanie szczegółowych założeń funkcjonalnych UX, opracowanie nowego klucza wizualnego i pełny redesign serwisu, redakcję i optymalizację treści pod kątem SEO oraz prace deweloperskie.
Redesign serwisu uwzględnia wykorzystanie rozwiązań w zakresie elementów interaktywnych na stronie - elementy 3D, mikrointerakcje, paralaksy oraz animacje wdrożone przy pomocy creative codingu.
- Zdecydowaliśmy się na Partnera mającego olbrzymie doświadczenie w kompleksowych projektach stron www, realizowanych przede wszystkim poza Polską. Kluczowe są dla nas otwartość zespołu Hand Made i kompetencje w tworzeniu serwisu, będącego pierwszą nicią kontaktu. Przed nami wspólna podróż - transfer wiedzy, umiejętności i trendów w użyteczny serwis dla naszych interesariuszy zewnętrznych - powiedziała Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu Mastermedia Cioczek i Wójciak.
Całość działań nastawiona jest na ekspansję globalną klienta - z tego względu strona zostanie przygotowana w 4 wersjach językowych, z możliwością dalszego rozwoju. Docelowo Hand Made będzie również świadczyć usługę stałej obsługi powdrożeniowej.
Agencja została wyłoniona w procesie przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Hand Made pracuje dla Mastermedia