Diana Sałańska: z Cube Group do Value Media
Diana Sałańska objęła funkcję specjalisty ds. SEM w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracowała w Cube Group.
Diana Sałańska

W Value Media Sałańska będzie odpowiedzialna będzie za wdrażanie i optymalizację kampanii SEM dla kluczowych klientów.
Przez ostatnie dwa lata pracowała jako SEM account manager w Cube Group, zajmując się obsługą m.in. Avivy, Avans, LeaseBroker, Wygodnie.pl i „19. Dzielnicy”.
Diana Sałańska to kolejna w ostatnim czasie nowa osoba w Value Media - we wrześniu do zespołu firmy dołączyły też media plannerki Joanna Rojewska i Izabela Kulczyńska (więcej o nich).
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Diana Sałańska: z Cube Group do Value Media