Dobra Kaloria rusza z drugą odsłoną kampanii „Aaaeee Doobweee!"
Marka Dobra Kaloria startuje z drugą falą kampanii „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Za koncepcję i realizację całości kampanii odpowiada agencja Chapter1, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy One House.

Dobra Kaloria specjalizuje się w produkcji naturalnych przekąsek oraz roślinnych zamienników mięsa. Obecna kampania ma na celu wsparcie linii zdrowych przekąsek. Wpisuje się w nową platformę komunikacyjną marki - Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz” - przygotowaną we współpracy z agencją Chapter1.
Kampania potrwa do połowy sierpnia. Działania będą prowadzone m.in. na platformach: YouTube, Facebook, Instagram, jak również w serwisach streamingowych takich jak np. TVP VOD, Polsat Box Go, Player i SkyShowtime
Główną rolę w tej części kampanii odgrywa nowy spot. Podstawowy jej cel to zwiększenie rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku marki, jak również zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych przekąsek Dobrej Kalorii.
Zaplanowano również obecność foodtrucka Dobrej Kalorii (podobnie jak w poprzednich latach) na eventach i festiwalach takich jak m.in. Antidotum Airshow Leszno, Męskie Granie, Open’er Festival, Jarocin Festiwal, Off Festival.
Dołącz do dyskusji: Dobra Kaloria rusza z drugą odsłoną kampanii „Aaaeee Doobweee!"