„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży pism poradnikowych
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Zyskała tylko „Olivia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 318 800 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 13,14 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 294 115 egz., po spadku o 13,05 proc.
Na ostatnią pozycję podium z drugiej spadł zaś „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,42 proc. do 292 856 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek, wynoszący 22,27 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 219 172 egz.
Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 1,72 proc. do 139 361 egz.
|
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
|
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
|
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Kobieta i Życie |
449 938 |
318 800 |
318 800 |
449 930 |
367 029 |
367 029 |
|
Dobre Rady |
447 045 |
294 115 |
294 115 |
490 000 |
338 274 |
338 274 |
|
Świat Kobiety |
429 756 |
292 856 |
292 856 |
439 905 |
350 374 |
350 374 |
|
Poradnik Domowy |
358 677 |
219 172 |
219 172 |
384 070 |
281 981 |
281 981 |
|
Claudia |
326 027 |
190 782 |
190 782 |
349 806 |
191 147 |
191 147 |
|
Olivia |
215 911 |
139 361 |
139 361 |
224 940 |
137 009 |
137 009 |
|
Cała Ty |
218 000 |
120 996 |
120 996 |
327 350 |
149 202 |
149 202 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. jedynym wzrostem sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 6,56 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 20,57 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).
|
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
|
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
|
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Kobieta i Życie |
449 938 |
318 800 |
318 800 |
459 952 |
353 881 |
353 881 |
|
Dobre Rady |
447 045 |
294 115 |
294 115 |
452 000 |
316 368 |
316 368 |
|
Świat Kobiety |
429 756 |
292 856 |
292 856 |
459 848 |
324 434 |
324 434 |
|
Poradnik Domowy |
358 677 |
219 172 |
219 172 |
378 771 |
275 930 |
275 930 |
|
Claudia |
326 027 |
190 782 |
190 782 |
312 000 |
179 033 |
179 033 |
|
Olivia |
215 911 |
139 361 |
139 361 |
224 979 |
144 637 |
144 637 |
|
Cała Ty |
218 000 |
120 996 |
120 996 |
230 000 |
127 946 |
127 946 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży pism poradnikowych