Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B.
Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.
- Koncepcja wychodzi mocno poza standardowe reklamy segmentu farmaceutycznego. Ożywiliśmy przedmiot jednoznacznie kojarzony ze snem, a jednocześnie dodaliśmy mu cechy wspierającego przyjaciela i eksperta, który zna nas i nasze problemy z bezsennością - mówi Tomek Kosiński, dyrektor kreatywny, odpowiadający za realizację kampanii.
W reklamach podkreślono, że Dorminox jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i przynosi natychmiastową poprawę jakości snu.
W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty i billboardy sponsorskie oraz materiały drukowane. Spot wyreżyserował Dobromił Sudak, za produkcję odpowiada: Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Ice Images.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"