Dove i Nike ze wspólną kampanią o budowaniu pewności siebie nastolatek. Ambasadorką słynna tenisistka
Dwie kultowe marki - Dove i Nike - rozpoczęły wspólną inicjatywę "Body Confident Sport", której celem jest poprawa sportowej samooceny nastolatek w wieku od 11 do 17 lat. Ambasadorką projektu jest amerykańska tenisistka Venus Williams.

"Body Confident Sport" to zestaw narzędzi dla trenerów i trenerek nastolatków od Nike i Dove. Powstawał przez dwa lata pod okiem ekspertów z Centre for Appearance Research i Tucker Center for Research on Girls & Women in Sport. W trakcie opracowywania narzędzi przebadano 5 tysięcy nastolatek z kilku krajów - USA, Francji, Indii, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii.
Celem twórców "Body Confident Sport" jest dotarcie do ponad miliona młodych osób na całym świecie.
Ambasadorką Venus Williams
Narzędzia stworzone przez Dove i Nike mają pomóc dziewczętom w budowaniu pewności siebie i zachęcając je do aktywności fizycznej. Ten obszar u wielu młodych dziewcząt w okresie dojrzewania bywa często zarzucany, gdyż dolegliwości miesiączkowe stanowią barierę w uprawianiu sportu. Program "Body Confident Sport" ma to zmienić.
Akcję wspiera utytułowana amerykańska tenisistka Venus Williams. - Jestem podekscytowana współpracą z Dove nad tą inicjatywą, by pomóc dziewczętom pielęgnować wiarę w siebie i pewność siebie, wspierać pozytywne środowisko i przenosić ciężar rozmowy z wyglądu na zdolności - mówi Williams.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dove i Nike ze wspólną kampanią o budowaniu pewności siebie nastolatek. Ambasadorką słynna tenisistka