Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek
Pod hasłem „Hard-Knock Life” (pol. „Ciężkie życie”) marka Dove wraz z partnerem, firmą Nike, przekonuje do wzmacniania pewności siebie u młodych dziewczynek.
Spot Dove przygotowany na Super Bowl pokazuje pierwsze próby dziewczynek w różnych dyscyplinach sportu i pierwsze, małe niepowodzenia. Jak wskazano w spocie, aż 45 proc. nastolatek przed 14. rokiem życia rezygnuje z uprawiania sportu, ponieważ są niezadowolone z wyglądu swojego ciała.
Dove wzmacnia pewność siebie nastolatek
Kampania ma przekonywać, że warto wzmacniać w dziewczętach pewność siebie i nie komentować ich wyglądu zewnętrznego, gdyż może to wpędzać w kompleksy. Użyta w kampanii piosenka „It’s a Hard-Knock Life” mówi, że to niska samoocena wywołana krytyką, a nie własne niepowodzenia, stoją na drodze późniejszej aktywności fizycznej nastolatek.
Przekaz wzmocniony jest hasztagiem #KeepHerConfident. Kampania realizowana jest z gwiazdami sportu Venus Williams, Kylie Kelce i Stevenem Youngiem.
W ramach kampanii przygotowano także zestawy ćwiczeń dla nastolatek od 11. do 17. roku życia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dove i Nike w reklamie na Super Bowl o pewności siebie młodych sportsmenek