Duże zwolnienia grupowe w Biurze Reklamy TVN
Grupa TVN rozpoczęła właśnie proces zwolnień grupowych w Biurze Reklamy TVN Media, które obejmą ok. 50 pracowników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zwolnienia wynikają z przyczyn ekonomicznych - tłumaczy nam Karol Smoląg, rzecznik prasowy TVN.
Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Smoląg, zwolnienia dotyczyć będą w sumie ponad 20 proc. pracowników całego Biura Reklamy. Konkretnej liczby zwalnianych nie podaje. Według naszych informacji w jednostce pracuje prawie 200 osób, a w ramach prowadzonej restrukturyzacji odejść ma łącznie około 50 pracowników. Redukcje obejmują wszystkie działy.
- Skala zwolnień jest tak duża, by nie trzeba było przeprowadzać kolejnych. Będzie to koniec restrukturyzacji Biura Reklamy - mówi nam Karol Smoląg. Nie ujawnia, czy redukowane są też etaty kierowników. Zwalniani otrzymają świadczenia zgodne z prawem. Szef Biura Reklamy TVN Media Piotr Tyborowicz i dyrektor sprzedaży Marcin Idzik pozostają na swoich stanowiskach.
>>> Mimo kryzysu TVN szykuje już drugi sezon "Lekarzy"
Rzecznik prasowy TVN nie komentuje doniesień, że za decyzją spółki stoi trwający właśnie kryzys na rynku reklamy. Nie zanosi się by w II półroczu br. sytuacja miała się poprawić. Dom mediowy Zenithoptimedia podał kilka dni temu, że w całym roku wartość całego rynku reklamy telewizyjnej w Polsce spadnie o 0,4 proc. TVN w związku z sytuacją na rynku reklamy przesunął emisję programu „Top model” na wiosnę 2013 roku (show utracił sponsora, więcej na ten temat) i anulował decyzję o realizacji drugiej serii sitcomu „Reguły gry” (dowiedz się więcej).
Rozpoczęty właśnie proces zwolnień to już kolejna tura redukcji etatów w Biurze Reklamy TVN Media w tym roku. Poprzednia miała miejsca w marcu br. Wtedy wypowiedzenia otrzymało kilkanaście osób (więcej na ten temat).
Biuro Reklamy TVN Media zajmuje się sprzedażą reklam w kanałach TVN i platformy N, w serwisach internetowych TVN oraz w stacjach innych nadawców (4fun Media i TV Puls).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Duże zwolnienia grupowe w Biurze Reklamy TVN
Bingo !