TVN Media sprzedaje reklamy na kwiecień. Najdroższa za ponad 70 tys. zł
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej kosztują spoty przy “Faktach” - ponad 70 tys. zł.

Na 73,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30 sek.) wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Stawka dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi maksymalnie 70,4 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy zapłacą 55,9 tys. zł w niedziele i do 54,1 tys. zł w dni robocze. Dla reklam przy prognozie pogody ceny wynoszą odpowiednio: 47,3 tys. zł i 50,1 tys. zł.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że od kwietnia - jak już informowaliśmy - po kilku miesiącach TVN wraca do emitowania serwisu sportowego i prognozy pogody po “Faktach” (obecnie jeszcze można je oglądać przed serwisem informacyjnym).
Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 37,2 tys. zł. Za reklamę przy programie “You Can Dance - Po prostu tańcz” trzeba zapłacić 30,6 tys. zł, przy “Kuchennych rewolucjach” - 35,9 tys. zł, przy “Mam talent” - 38,2 tys. zł, a przy “The traitors, zdrajcy” - 33,8 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani emisją reklam przy programie “Masterchef nastolatki” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 27,2 tys. zł, a przy programie “Kuba Wojewódzki” - 30,6 tys. zł.
21 kwietnia TVN startuje z emisją programu “Zróbmy sobie dom” - spot przy nim wyceniono na 37,2 tys. zł.
Biuro reklamy TVN Media jako drugie - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na kwiecień.
Dołącz do dyskusji: TVN Media sprzedaje reklamy na kwiecień. Najdroższa za ponad 70 tys. zł