Z Agory odchodzi dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”
Od 1 marca br. dział marketingu „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie przemianowany na dział promocji – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Jego działaniami pokieruje jako szefowa Agnieszka Placek, jej zastępczynią będzie Katarzyna Stożek. Z Agory po siedmiu latach odchodzi dyrektor marketingu Michał Bauer.
Jak wynika z informacji Wirtualnemedia.pl, od 1 marca dział marketingu „Gazety Wyborczej” będzie funkcjonował jako dział promocji. Do jego zadań należeć będą m.in. sprzedaż i promocja papierowego wydania „Wyborczej” i jej magazynów, kampanie wizerunkowe całej marki, obsługa patronatów oraz organizacja wydarzeń (redakcyjnych i sprzedażowych).
Po siedmiu latach w Agorze z firmą żegna się dyrektor marketingu Michał Bauer. Jak poinformowano w wewnętrznej wiadomości, „wybrał pracę poza Wyborczą”.
Działem promocji będzie kierować jako szefowa Agnieszka Placek, jej zastępczynią będzie Katarzyna Stożek. W dziale ponadto zatrudnionych jest sześć osób. Zespół raportuje do dyrektorki sprzedaży „Wyborczej” Joanny Kwas.
Agnieszka Placek z Agorą związana jest od 2002 roku, w przeszłości była kierowniczką promocji katowickiej „Wyborczej”.
Katarzyna Stożek pracuje w „Wyborczej” od 2007 roku, ostatnio jako marketing project manager.
Bauer pracował w Agorze jako dyrektor marketingu od 2017 roku, na stanowisku zastąpił Joannę Kmiecicką. Z „Wyborczą” związany był od 1991 roku – najpierw jako dziennikarz, a potem szef promocji poznańskiego oddziału. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.
Bauer był także szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.
W Agorze obecnie trwają zwolnienia grupowe. Z pracą pożegna się 180 osób (150 osób z „Gazety Wyborczej” i 30 osób z Gazeta.pl), proces trwa od 12 lutego do maksymalnie 31 marca. Wedle szacunków firmy, redukcja zatrudnienia ma kosztować ok. 10 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Z Agory odchodzi dyrektor marketingu „Gazety Wyborczej”