Dyrektor marketingu Poczty Polskiej odchodzi po kilku miesiącach. Rusza ze studiem produkcji contentu
Maciej Pichlak, dotychczasowy dyrektor marketingu Poczty Polskiej oraz Joanna Dmochowska, dyrektor biura rozwoju produktu Poczty Polskiej, z końcem czerwca odchodzą ze spółki. Z początkiem lipca obejmą nowe stanowiska w zarządzie Diverger Polska.

Maciej Pichlak zostanie prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym Metascope Creative, natomiast Joanna Dmochowska obejmie w firmie funkcję członka zarządu i chief growth officer.
Maciej Pichlak posiada blisko 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. Od września 2024 roku jest dyrektorem marketingu Poczty Polskiej. Wcześniej pełnił rolę szefa marketingu m.in. w Nest Banku i Semilac, oraz zajmował stanowiska menedżerskie w działach marketingu Carlsberga, Lotte Wedel, Unilever i Danone.
Joanna Dmochowska z kolei zarządzała markami konsumenckimi w Carlsberg Polska, odpowiadając m.in. za rozwój Somersby oraz Harnaś. W Poczcie Polskiej nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej.
Produkcja treści się demokratyzuje
– Dziękujemy zarządowi Poczty Polskiej za możliwość udziału w największym projekcie transformacji w historii spółki – mówi Maciej Pichlak. – To projekt pełen wyzwań, który pokazuje, jak skomplikowana i długotrwała jest zmiana w dużych organizacjach. Czujemy, że dziś czas na marketing, który wreszcie korzysta z możliwości, jakie daje technologia AI. Nie tylko dla atencji – ale dla skuteczności. AI zmieniło zasady gry. Produkcja treści radykalnie się demokratyzuje. Chcemy być siłą napędową tej zmiany – tam, gdzie strategia i kreacja spotyka się z technologią i realnym działaniem – dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Metascope Creative to nowy projekt – studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw. Zespół stojący za Metascope proponuje innowacyjny model produkcji treści audio, foto i wideo, oparty na zaawansowanej technologii AI, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu Unreal Engine. Chodzi o jakość, która dotąd była zarezerwowana dla kampanii z hollywodzkimi budżetami – ale dostępna szybciej, precyzyjniej, w wielu wersjach i bez kompromisów.
– Nie interesuje nas chwalenie się, że „to pierwsza reklama w Polsce stworzona z pomocą AI”. Dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. Narzędzia się zmieniają – ale cel pozostaje ten sam: content, który działa. Prototypuj szybko, testuj i optymalizuj – to nasza codzienność. Metascope powstało z realnej frustracji i potrzeby: by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek – mówi Joanna Dmochowska.
Diverger Polska to założona w 2009 roku firma doradcza, specjalizująca się w marketingu strategicznym. W 2015 roku, równolegle do doradztwa, rozpoczęła działalność pod marką Metascope Music, współpracując z największymi wytwórniami na świecie: Universal Music, Sony Music Entertainment i Warner Music. Doświadczenie zdobyte w strategii marketingowej i branży muzycznej – w produkcji, dystrybucji i marketingu treści – będzie teraz wykorzystywane na rzecz marek w zupełnie nowej skali.
Dołącz do dyskusji: Dyrektor marketingu Poczty Polskiej odchodzi po kilku miesiącach. Rusza ze studiem produkcji contentu