SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dyrektor marketingu Poczty Polskiej odchodzi po kilku miesiącach. Rusza ze studiem produkcji contentu

Maciej Pichlak, dotychczasowy dyrektor marketingu Poczty Polskiej oraz Joanna Dmochowska, dyrektor biura rozwoju produktu Poczty Polskiej, z końcem czerwca odchodzą ze spółki. Z początkiem lipca obejmą nowe stanowiska w zarządzie Diverger Polska. 

Maciej Pichlak, Joanna Dmochowska Maciej Pichlak, Joanna Dmochowska

Maciej Pichlak zostanie prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym Metascope Creative, natomiast Joanna Dmochowska obejmie w firmie funkcję członka zarządu i chief growth officer.

Maciej Pichlak posiada blisko 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. Od września 2024 roku jest dyrektorem marketingu Poczty Polskiej. Wcześniej pełnił rolę szefa marketingu m.in. w Nest Banku i Semilac, oraz zajmował stanowiska menedżerskie w działach marketingu Carlsberga, Lotte Wedel, Unilever i Danone.

Joanna Dmochowska z kolei zarządzała markami konsumenckimi w Carlsberg Polska, odpowiadając m.in. za rozwój Somersby oraz Harnaś. W Poczcie Polskiej nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej.

Produkcja treści się demokratyzuje

– Dziękujemy zarządowi Poczty Polskiej za możliwość udziału w największym projekcie transformacji w historii spółki – mówi Maciej Pichlak. – To projekt pełen wyzwań, który pokazuje, jak skomplikowana i długotrwała jest zmiana w dużych organizacjach. Czujemy, że dziś czas na marketing, który wreszcie korzysta z możliwości, jakie daje technologia AI. Nie tylko dla atencji – ale dla skuteczności. AI zmieniło zasady gry. Produkcja treści radykalnie się demokratyzuje. Chcemy być siłą napędową tej zmiany – tam, gdzie strategia i kreacja spotyka się z technologią i realnym działaniem – dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Metascope Creative to nowy projekt – studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw. Zespół stojący za Metascope proponuje innowacyjny model produkcji treści audio, foto i wideo, oparty na zaawansowanej technologii AI, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu Unreal Engine. Chodzi o jakość, która dotąd była zarezerwowana dla kampanii z hollywodzkimi budżetami – ale dostępna szybciej, precyzyjniej, w wielu wersjach i bez kompromisów.

– Nie interesuje nas chwalenie się, że „to pierwsza reklama w Polsce stworzona z pomocą AI”. Dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. Narzędzia się zmieniają – ale cel pozostaje ten sam: content, który działa. Prototypuj szybko, testuj i optymalizuj – to nasza codzienność. Metascope powstało z realnej frustracji i potrzeby: by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek – mówi Joanna Dmochowska.

Diverger Polska to założona w 2009 roku firma doradcza, specjalizująca się w marketingu strategicznym. W 2015 roku, równolegle do doradztwa, rozpoczęła działalność pod marką Metascope Music, współpracując z największymi wytwórniami na świecie: Universal Music, Sony Music Entertainment i Warner Music. Doświadczenie zdobyte w strategii marketingowej i branży muzycznej – w produkcji, dystrybucji i marketingu treści – będzie teraz wykorzystywane na rzecz marek w zupełnie nowej skali.

Dołącz do dyskusji: Dyrektor marketingu Poczty Polskiej odchodzi po kilku miesiącach. Rusza ze studiem produkcji contentu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Szybko poszło, jeszcze parę miesięcy temu pan Pichlak opowiadał o misji w Poczcie i snuł mocarstwowe wizje transformacji... 😅
8 0
odpowiedź
User
Pnsiona
To się narobił chłop.
0 1
odpowiedź
User
Pnsiona
To się narobił chłop.
0 0
odpowiedź