Poczta Polska dostarczy zakupy z Temu. Szersza współpraca
Poczta Polska poszerza współpracę w zakresie obsługi logistycznej z azjatycką platformą e-commerce Temu.
 
                                W komunikacie Poczty Polskiej wyliczono, że szersza współpraca z Temu ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju, a w konsekwencji podniesienie zadowolenia klientów z usług obydwu firm
Państwowa firma podkreśla, że dzięki najnowocześniejszym węzłom logistycznym w Ciemnem pod Warszawą, Lisim Ogonie koło Bydgoszczy i Wrocławiu gwarantuje szybkie i precyzyjne sortowanie, przetwarzanie i dostarczanie przesyłek do ponad 22 tys. punktów odbioru (m.in. sieci sklepów Żabka, Arhelan, Lewiatan, Delikatesy Centrum, ABC, Groszek Euro Sklep i Duży Ben).
– Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak Temu, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen – mówi Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.
CZYTAJ TEŻ: Temu z największą liczbą reklam na Facebooku i Instagramie. Plus z największym zasięgiem
Platforma Temu globalnie wystartowała we wrześniu 2022 roku. W Polsce po sukcesywnych wzrostach odwiedzalności awansowała do ścisłej czołówki najpopularniejszych platform e-commerce, w marcu 2025 roku pierwszy raz zanotowała więcej użytkowników od Allegro.
Według badania Mediapanel w kwietniu br. Temu odwiedziło 18,86 mln polskich internautów (co dało 63,51 proc. zasięgu), z których każdy spędził na niej średnio 53 minuty i 49 sekund.
Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił właścicielowi Temu zarzuty dotyczące tego, że firma nie podaje na platformie informacji o najniższych cenach z 30 dni przed promocją lub zamieszcza ich nieprawdziwe kwoty. Właścicielowi Temu grozi kara wynosząca do 10 proc. rocznych obrotów.
 
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                        Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”         Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                        Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?         Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                        Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?         Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                        Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu          
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska dostarczy zakupy z Temu. Szersza współpraca