SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dyrektorzy z TikToka i Value Media w Wirtualnej Polsce

Do zespołu biura reklamy Wirtualnej Polski dołączają Iga Wachowicz (z domu mediowego Value Media) oraz Rafał Kaniecki (w przeszłości w Meta Platforms i TikToku). 

Iga Wachowicz, Rafał Kaniecki Iga Wachowicz, Rafał Kaniecki

Rafał Kaniecki obejmie stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. Będzie odpowiedzialny za strategię sprzedaży oraz współpracę z domami mediowymi.

Kaniecki od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Pracował z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oréal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone czy Colgate-Palmolive. Ostatnio był kilka miesięcy związany z agencją mar-tech SalesTube (Group One) w roli paid cocial & partnerships directorem w agencji mar-tech Salestube 

Wcześniej trzy lata spędził w TikToku, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region Europy Środkowo-Wschodniej. W swojej karierze przez 8 lat był związany z firmą Meta – jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za strategiczne partnerstwa z domami mediowymi. 

Zobacz: Wirtualna Polska bez rekordowej dywidendy, bo chce skupować akcje. Pożegnano byłych szefów TVN i Bauera

Iga Wachowicz obejmie stanowisko dyrektorki Departamentu Klientów Strategicznych. Jej zadaniem będzie stworzenie i realizacja długofalowej strategii sprzedażowej dla kluczowych klientów WP na terenie całej Polski.

Iga Wachowicz to ekspertka z blisko 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej, specjalizująca się w rozwoju biznesu. Przez ostatnie 9 lat była związana z agencją Value Media, gdzie jako business development director odpowiadała za wzrost wartości współpracujących marek oraz budowanie trwałych relacji z klientami.

W swoim dorobku ma sukcesy w zarządzaniu zespołami oraz obsłudze kluczowych klientów z takich sektorów jak telekomunikacja, FMCG, retail czy nowe technologie – współpracowała m.in. z Orange, Hochlandem, Żabką czy iSpotem.

Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy z TikToka i Value Media w Wirtualnej Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl