Dziecięce swawole w reklamie musów Kubusia
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Kubuś Mus 100 % (Maspex). Przygotowały ją Brain Box i Starcom.

Spot Kubusia bawi się słowem "mus", które określa i reklamowany przysmak, i różne powinności. W tym przypadku chodzi o to, co muszą robić dzieci.
Kubuś w swojej ofercie posiada musy 100% w czterech owocowych i owocowo – marchwiowych smakach, a także w trzech wersjach z jogurtem. Wszystkie te produkty nie zawierają dodanego cukru, konserwantów, a do tego nie wymagają przechowywania w lodówce.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.
Kreacją zajęła się agencja Brain Box, a planowaniem i zakupem mediów Starcom.
Reklama telewizyjna

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dziecięce swawole w reklamie musów Kubusia