Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś
Ruszyła kolejna wiosenna kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Przygotowały ją agencje Brainbox, Trzask i Starcom.

Hasłem „Owoce od dziecka” spot podkreśla, że soki Kubuś mogą być dobrą propozycją w ramach jednego z pięciu porcji owoców, warzyw lub soku.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.
Kreację przygotowała agencja Brainbox, działaniami digitalowymi zajęła się zaś agencja Trzask. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Reklama telewizyjna

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dzieci "wystarczająco słodkie" w reklamie soków Kubuś