Kubuś przypomina, że soki i musy to pyszna porcja warzyw i owoców
Grupa Maspex w najnowszej kampanii przypomina, że soki 100% i musy Kubuś to pyszna porcja warzyw i owoców. Działania przygotowały agencje Brainbox i Starcom (Publicis Media).

W nowej kampanii marka Kubuś oddaje głos dzieciom, które w formie prostej, ale pełnej energii i wpadającej w ucho piosenki przypominają, że soki i musy Kubuś nie tylko świetnie smakują, ale też są stanowią pyszną porcję owoców lub warzyw i owoców.
Wszystkie owocowe i owocowo-marchwiowe soki i musy od Kubusia są bez dodatku cukru i innych substancji słodzących, a także zgodnie z przepisami prawa nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.
Kampania „Soki i musy Kubuś – porcja warzyw i owoców” obejmuje telewizję, VOD, YouTube, social media oraz SEM.
Kreację spotu przygotowała agencja Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media). Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Grupy Maspex.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kubuś przypomina, że soki i musy to pyszna porcja warzyw i owoców