EA zostaje przy Woodsie
Firma Electronic Arts nie dołączyła do grona sponsorów Tigera Woodsa, którzy w wyniku skandalu obyczajowego ze słynnym golfistą w roli głównej postanowili zakończyć z nim współpracę.
Firma ogłosiła, że zgodnie ze swoimi wcześniejszymi planami jeszcze w styczniu udostępni internetową grę 'Tiger Woods PGA Tour Online'.
"Nasza współpraca z Tigerem zawsze miała swoje źródło w golfie. Niezależnie od tego co dzieje się w jego życiu osobistym, Tiger Woods cały czas pozostaje jednym z największych sportowców w historii" - napisał na firmowym blogu www.itsinthegame.com Peter Moore, prezes EA Sports.
Kilka dni wcześniej ze sponsoringu Woodsa zrezygnował amerykański gigant telekomunikacyjny AT&T, a pod koniec minionego roku taką samą decyzję podjęła firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture. Z kolei firmy Tag Heuer i Procter & Gamble postanowiły ograniczyć udział golfisty w swoich działaniach marketingowych. Tymczasem oprócz EA współpracę z Woodsem kontynuują m.in. Nike i Upper Deck.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: EA zostaje przy Woodsie