Edukator Stylu ponownie promuje Dukę
Ruszyła dwumiesięczna kampania reklamująca drugą edycję programu Edukator Stylu marki Duka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Public Bridge.
Program Edukator Stylu będzie realizowany w dwóch etapach i potrwa do 21 maja przyszłego roku. W pierwszym etapie miłośnicy kulinariów i designu mogą zgłaszają swoje kandydatury, wypełniając aplikację w sklepach Duka w całej Polsce lub w internecie - na stronie edukatorstylu.pl/aplikacja i za pośrednictwem Facebooka.
Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wybrana grupa 2 tys. osób - kandydatów do tytułu Edukatora Stylu, do których trafią upominki oraz kupony rabatowe na zakupy w salonach Duka. Drugi etap wraz z zadaniem konkursowym z dziedziny kulinariów i designu pozwoli wyłonić nowe grono Edukatorów Stylu.

Działania promujące program obejmą komunikację w social mediach, m.in. poprzez aplikację zgłoszeniową wspartą działaniami na Facebooku. Zaplanowano również kampanię odsłonową na stronach z pakietów AdClover (m.in. designteka.pl, eksmagazyn.pl, stylistka.pl), 4clover (m.in. aktivist.pl, gotujmy.pl, urządzamy.pl) oraz Arbo (m.in. kobieta.pl, stylio.pl, lifeandmore.pl).
Za strategię i kreację komunikacji programu odpowiada Public Bridge. Do zadań agencji należało również zaprojektowanie i produkcja materiałów POS takich jak m.in. hangery, urny/dyspensery, aplikacje zgłoszeniowe do programu, kupony rabatowe oraz przesyłki bezpośrednie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Edukator Stylu ponownie promuje Dukę