„Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish
Pod hasłem „Efekt Aaach!” trwa digitalowa akcja reklamowa dodatków do zmywarki marki Finish. Za jej przygotowanie odpowiadają Chromatique i OMD.
W spotach reklamowych za pomocą prostych analogii pokazano, jak działają płyn do czyszczenia oraz do nabłyszczenia zmywarki. Porównano ich efekty do gruntownego sprzątania czy np. malowania paznokci. „Efekt Aaach“ to czyste, pozbawione zacieków i lśniące naczynia.
Filmy trafiły do sieci m.in. na YouTube, Facebook i Instagram. Działania w social mediach uzupełniły działania w OLV, formaty display programmatic, a także reklamy natywne.
Za koncepcję kreatywną, key visual oraz finalną produkcję materiałów odpowiada agencja kreatywna Chromatique, za zakup i media planning odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Efekt Aaach!” w reklamie dodatków do zmywarki Finish