Enea SA wybiera agencję PR do półtorarocznej obsługi
Spółka Enea, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencję do obsługi public relations - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez półtora roku od momentu zawarcia umowy.
fot. materiały prasowe

Wybrana w przetargu agencja będzie zajmować się m.in. strategią komunikacji, wsparciem w sytuacjach kryzysowych, relacjami z mediami, komunikacją korporacyjną itp.
Agencja ta będzie wspierać departament public relations i komunikacji spółki Enea.
Przetarg trwa do 4 grudnia, a wybrana w nim firma będzie pracować dla Enea przez 18 miesięcy od podpisania umowy.
Spółka jest w trakcie wyboru agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów. W oddzielnym przetargu wybiera też agencję reklamową.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Enea SA wybiera agencję PR do półtorarocznej obsługi