WPP ogłasza skład globalnego kierownictwa EssenceMediaCom
Nick Lawson, globalny dyrektor generalny holdingu reklamowego WPP ogłosił pierwszą rundę nominacji na globalne kierownictwo w EssenceMediaCom - nowej jednostce, która rozpocznie działalność 1 stycznia 2023 roku.

WPP podaje, że zespół kierowniczy nowej jednostki powstałej z połączenia agencji Essence i MediaCom reprezentuje "sprawiedliwą równowagę między najzdolniejszymi i najlepszymi światowymi liderami z obu agencji". Od teraz będą spotykać się regularnie, aby omówić strukturę, procesy i propozycje nowej agencji, aby zapewnić płynne jej uruchomienie.
- Ogłaszając nasz globalny zespół kierowniczy, zapewniamy zarówno naszym klientom, jak i naszym pracownikom jasne oświadczenie, że wynikiem połączenia Essence i MediaCom będzie wiodąca na rynku propozycja, która zapewni doskonałą pracę, zintegrowaną z całą marką i wydajnością. a także ekscytujące możliwości rozwoju zawodowego dla wspaniałych ludzi, którzy dla nas pracują — powiedział Nick Lawson.
Najważniejsze nominacje:
Josh Krichefski został globalnym dyrektorem ds. operacyjnych odpowiedzialnym za kierowanie połączonymi operacjami globalnymi.
Richard Mooney przejmuje rolę global chief data officer. Pomoże EssenceMediaCom wykorzystać moc danych i technologii, aby uzyskać większą wydajność i skuteczność.
Claire Camara obejmuje funkcję global chief people officer, jest odpowiedzialna za opracowanie atrakcyjnej propozycji dla współpracowników i tworzenie kultury, która łączy to, co najlepsze w Essence i MediaCom.
Charlotte Frijns została globalnym dyrektorem finansowym, odpowiedzialnym za strategię handlową i finansową agencji, nadzorując negocjacje z klientami, zarządzanie finansami i sprawozdawczość.
Sarah Walker jako global chief marketing officer, pokieruje rozwojem marki agencji, strategii biznesowej i podejścia do rynku. Będzie również odpowiedzialna za ciągłe wprowadzanie innowacji w pozycjonowaniu i ofercie EssenceMediacom dla klientów.
Frances Ralston-Good jako global chief transformation officer zbuduje plan transformacji dla klientów i ludzi agencji, definiując, jakie zmiany są wymagane.
Ian Rotherham przejmuje rolę global chief growth officera z zadaniem napędzania wzrostu poprzez nowe biznesy i identyfikowanie możliwości rozwoju organicznego.
Matthew Mee jest dyrektorem ds. strategii globalnej i będzie kierował strategią komunikacji. Będzie również odpowiadać za jakość produktu zintegrowanego planowania agencji.
Tim Irwin zostaje dyrektorem generalnym EMEA, nadzorując 4500 pracowników, a Marina Gunther jest dyrektorem generalnym regionu LATAM , odpowiedzialnym za dziewięć biur w regionie.
Rupert McPetrie zostaje dyrektorem generalnym regionu APAC , odpowiedzialnym za ponad 1600 osób w 21 biurach.
Powołany zespół kierowniczy EssenceMediaCom obecnie finalizuje plany strategicznego rozwoju oferty dla Ameryki Północnej, gdzie agencja chce zwiększyć inwestycje z wyraźną ambicją rozwoju. Po zakończeniu tego procesu zostanie ogłoszone spotkanie regionalne, a także kolejne spotkania na rynkach lokalnych na całym świecie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: WPP ogłasza skład globalnego kierownictwa EssenceMediaCom