Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce
Agencja EssenceMediacom, której start holding WPP ogłosił wiosną ub.r., rozpoczyna działalność operacyjną. W Polsce na jej czele stoi Jakub Kossut, poprzednio szef domu mediowego Mediacom (GroupM).

Agencja EssenceMediacom, wchodząca w skład GroupM, została utworzona wiosną ub.r. w wyniku połączenia agencji Essence i Mediacom. Jak podało WPP, powstała w celu odkrycia nowych możliwości dla marek i w efekcie dostarczania prawdziwie zintegrowanych rozwiązań medialnych.
Teraz EssenceMediacom formalnie rozpoczyna działalność. Nowa firma - zatrudniająca 10 tys. osób w 120 biurach na całym świecie, kierowana na poziomie globalnym przez Nicka Lawsona - łączy w sobie digitalowe, oparte na danych, analityce i performance DNA firmy Essence ze skalą oferowanej przez MediaCom multikanałowej, audience planningowej oraz strategicznej ekspertyzy mediowej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wśród klientów EssenceMediacom są m.in. Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company i Uber. Agencja będzie odpowiedzialna za ponad 21 mld dolarów w globalnych billingach mediowych (COMvergence, 2021).
EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do źródeł danych, benchmarków i innych zasobów tej jednostki, a także jej cross-channelowych zespołów Nexus i Choreograph.
- Ten proces trwał dziewięć miesięcy. Jestem podekscytowany, ponieważ nasze ambicje połączenia Essence i MediaCom w końcu się urzeczywistniły. Podstawą naszej agencji są ludzie. Dlatego pozostaniemy niezłomni w swoim zobowiązaniu do budowania środowiska, sprzyjającego nieustannej nauce. Tak, by mogli się rozwijać – i z czasem być możliwie najlepszymi. Nie mam wątpliwości, że wspólnie, z analityką, danymi i technologią „w naszych sercach”, dostarczymy wiele przełomowych rozwiązań naszym klientom - podkreśla Nick Lawson.
W Polsce na czele agencji stanął Jakub Kossut, dotychczas pełniący funkcję CEO w Mediacom.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce