W Warszawie otwarto pierwszy Eurospar
W warszawskim centrum handlowym Blue City otwarto pierwszy hipermarket pod szyldem Eurospar. Zastąpił zamknięty sklep Piotr i Paweł.
Eurospar w Blue City ma powierzchnię blisko 2,5 tys. m kw. i oferuje szeroki wybór świeżych produktów od polskich dostawców. Pod marką własną oferowane są świeże artykuły z całego świata.
- Bardzo się cieszę, że to właśnie w Blue City zostanie otwarty wzorcowy sklep Eurospar. Marka ta oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości artykułów spożywczych, który z pewnością spełni oczekiwania i potrzeby naszych klientów - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City. - Wierzę, że wyjątkowa oferta sklepów, atrakcji i ciągle rozbudowywana część gastronomiczna zapewni Blue City długotrwałe zainteresowanie klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale z całej Warszawy - dodaje Reshef.
Spar za Piotra i Pawła
Spar Group będzie rozwijać się w naszym kraju m.in. w oparciu o rebranding przejętych sklepów Piotr i Paweł. Przedstawiciele sieci będą podpisywali nowe umowy z niezależnymi detalistami.
Sieć do końca roku 2020 ma liczyć około 150 placówek. W kolejnych pięciu latach liczba ta ma wzrosnąć do 400.
– Spar Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce – przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.
Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami produktów. Do końca roku na półkach Spar ma być dostępnych około 7,5 tys. produktów, obecnie jest to 6,5 tys.
Rebranding Piotr i Pawła w Spar prowadzony jest pod hasłem "Świeżo".
Spółka Spar Group Ltd. jest notowana na giełdzie w Johannesburgu. Działa w RPA oraz innych krajach afrykańskich, w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii i Szwajcarii. Sieć handlowa Spar International powstała na początku lat 30. XX wieku w Holandii. Obecnie pod tym szyldem działa ponad 12,5 tys. sklepów w ponad 40 krajach świata. Również w Polsce - jest to ok. 250 sklepów, które prowadzi spółka Spar Polska należąca do Grupy Bać-Pol.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: W Warszawie otwarto pierwszy Eurospar