Fake Out Of Home w kampanii Mentosów „Yes To Fresh”
Marka Mentos rozpoczęła nową kampanię Yes To Fresh pod hasłem "Dodaj Świeżości do Codzienności". Za działania, wykorzystujące technologię Fake Out Of Home odpowiada agencja Havas Play (Havas Media Network).
Najnowsze materiały promocyjne „Yes To Fresh” marki Mentos wykorzystują zaawansowane technologie oraz efekty CGI, których efektem są wideo oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH).
Materiały, które łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym, zostały stworzone z wykorzystaniem cyfrowych efektów odświeżających rozpoznawalne obiekty w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Gdańsku.
Kampania Yes To Fresh ma na celu promocję gum i cukierków Mentos, ale również zachęca konsumentów do spojrzenia na codzienne sytuacje w świeży, nieoczywisty sposób. Promocja wideo jest szeroko wspierana we wszystkich kanałach social media oraz przez znanych influencerów.
Za koncept, strategię, a także komunikację w social mediach odpowiada agencja Havas Play (należąca do agencji mediowej Havas Media Network),a za realizację wideo studio produkcyjne Abra Network.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fake Out Of Home w kampanii Mentosów „Yes To Fresh”