W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"
W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto.
84,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek) kosztuje reklama przy "Faktach" w dni powszednie. Stawka dla emisji przy niedzielnym wydaniu jest niższa i wynosi 73,3 tys. zł.
Maksymalna cena za spot przy serwisie sportowym po wieczornych "Faktach" wynosi 69,3 tys. zł w dni robocze i 60,2 tys. zł w niedziele. Z kolei za reklamy przy prognozie pogody marketerzy zapłacą 62,6 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 54,4 tys. zł w niedzielne wieczory.
Z początkiem września TVN wprowadza jesienną ramówkę, w której pojawi się kilka nowych produkcji oraz premierowe odcinki już znanych widzom programów i seriali.
62,6 tys. zł kosztuje spot przy "Kuchennych rewolucjach" (emisja w czwartki) i 59,9 tys. zł przy programie "Masterchef" (niedzielny wieczór).
Na 52,6 tys. zł wyceniono reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia " (emisja we wtorki), 40,9 tys. zł kosztuje spot przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" (emisja w środy), 57,4 tys. zł - reklama przy "Top Model" (emisja w soboty).
Za spot przy show "Kuba Wojewódzki" trzeba zapłacić 38,1 tys. zł, a za reklamę przy "Milionerach" - 43,6 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 42,6 tys. zł, przy serialu "Pati" (emisja w poniedziałek) - 41,8 tys. zł, zaś przy serialu "Szadź" (emisja w niedziele) - 58 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"
To ten korporacyjny sztandar uczciwości, rzetelności i demokracji, który latami jeździł bez prawa jazdy, nie płacił podatków i umoralniał z ekranu wszystkich naokoło?
Jeśli to ten sam, to i cennik reklam wyświetlanych przy - nim musi być uczciwy.
I wolny. Wszystko jedno od czego.