Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)
Ludzik Fido Dido, ikona popkultury po wielu latach wraca na opakowania napojów 7Up, pojawi się też w reklamach marki należącej do koncernu PepsiCo.
PepsiCo ogłosiło powrót ikony popkultury - ludzika Fido Dido, tzw. „King of Chill” na puszki i butelki napoju 7Up oraz do reklam promujących ten brand.
Fido Dido był brand hero tej marki w latach 80. Popularna w latach 80. W kolejnej dekadzie zastąpiła go postać Cool Spota. Na początku XXI wieku Fido Dido na krótko powrócił, a w niektóych krajach wciąż pojawia się w reklamach i na opakowaniach 7Up.

Butelki i puszki napoju z wizerunkiem Fido mają być sprzedawane na wybranych rynkach w okresie od kwietnia do października br. By zwiększyć widoczność marki na sklepowych półkach i poinformować o powrocie dawnego brand hero, PepsiCo rusza z kampanią pod hasłem „Poczuj chill”. Kampania będzie prowadzona w telewizji, na platformach cyfrowych i VOD, a jej wsparciem mają być aktywacje zewnętrzne, eventy i akcje samplingowe.
Prawdopodobnie Fido Dido pojawi się też w reklamach 7Up w Polsce. Biuro prasowe PepsiCo nie zaprzeczyło tym informacji, przekazało w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że trwa jeszcze dopracowywanie pewnych szczegółów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)
Właśnie dla samych kolekcji puszek z wizerunkami Fido chciałem kupować sevena w dzieciństwie.
Ale sądzę, że na tym PepsiCo się przejedzie i uzna to za "jednoroczną kampanię" i wycofa te puszki z produkcji. Jak zwykle.