Fiona Hughes chief marketing officerem w Coty
Fiona Hughes zastała chief marketing officerem koncernu kosmetycznego Coty, właściciela m.in. marki Rimmel. Poprzednio pracowała m.in. w Jacobs Douwe Egberts i Marsie.
Fiona Hughes będzie chief marketing officerem działu Consumer Beauty. Pracę w Coty rozpocznie 12 czerwca br. Ma raportować do prezesa i dyrektora generalnego Pierre'a Laubiesa. Zostanie również członkiem Komitetu Wykonawczego, który liczy obecnie tylko jedną kobietę na ośmiu mężczyzn.
Ostatnio Fiona Hughes pracowała w Jacobs Douwe Egberts, gdzie była CMO i członkiem Komitetu Wykonawczego. Wcześniej przez 12 lat pracowała w koncernie FMCG Mars zajmując różne stanowiska związane z globalnym marketingiem firmy.
Poprzednio funkcję CMO Consumer Beauty w Coty pełnił Friedemann Schmid, który rozstał się z firmą w połowie ub.r. Wówczas jego obowiązki przejęli Mike Bryce, Mark Cooper i Ukonwa Ojo.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fiona Hughes chief marketing officerem w Coty