„I wszystko gra” w reklamie firmy bukmacherskiej forBET (wideo)
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „I wszystko gra”. Przygotowała ją wspólnie z firmami marketingowymi Video Ex Machina i Adstore.
Spot z kampanii pokazuje, jak kilka osób, które pasjonują się sportem, w różnych codziennych sytuacjach może korzystać z oferty forBET na komputerze, smartfonie i tablecie.
Akcja reklamowa ruszyła w czwartek, obejmuje telewizję (m.in. Polsat Sport i TVP Sport) oraz internet. Z większą intensywnością zacznie być realizowana od sierpnia (obejmie też m.in. Eleven Sports, Eurosport i kanały sportowe nc+), potrwa przez całą jesień.
Przez ostatni rok forBET promował się spotem, w którym Artur Boruc wspólnie z grupą kibiców śpiewa w pubie romantyczną piosenkę.
Koncepcją i realizacją nowych spotów zajęła się agencja Video Ex Machina, a za zakup powierzchni reklamowej w internecie odpowiada agencja Adstore. Natomiast forBET we własnym zakresie zajmuje się tworzeniem reklam graficznych oraz zakupem czasu antenowego w telewizji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „I wszystko gra” w reklamie firmy bukmacherskiej forBET (wideo)