„Formuła Zysku” w programie partnerskim Volkswagen Bank Polska
Trwa program partnerski skierowany do dealerów i sprzedawców usług Volkswagen Banku Polska. Akcję pod nazwą „Formuła Zysku” realizuje agencja Advertiva.
Prowadzony od początku roku program partnerski Volkswagen Banku Polska jest skierowany do dealerów i sprzedawców jego usług finansowych i ubezpieczeniowych w salonach samochodowych koncernu Volkswagen. Właściwe działania poprzedził etap teaserowy, w którym uczestnicy otrzymywali materiały informacyjne.
Całością programu – prowadzonego pod nazwą „Formuła Zysku” – zajmuje się agencja reklamowa Advertiva, która przygotowała na jego potrzeby oprawę graficzną i rozwiązania IT oraz odpowiada za bieżącą obsługę. Akcja potrwa do końca roku.
Promocje
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Formuła Zysku” w programie partnerskim Volkswagen Bank Polska