Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music” (wideo)
Marka Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje szóstą edycję emitowanego w Polsacie talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Brand Place.
7-sekundowe billboardy sponsorskie Fortuny będą towarzyszyć każdemu odcinkowi "Tylko muzyka. Must be the music". Pojawią się przed każdym z nich, w ich trakcie oraz bezpośrednio po programie.
Marka za pośrednictwem spotów wspiera linię soków pomidorowych. Pojawia się w nich również główne hasło akcji "Mniej znaczy więcej!".
>>> „Mniej znaczy więcej!” w kampanii napojów Fortuna (wideo)
Billboardy sponsorskie Fortuny zostały przygotowane przez agencję Brand Place.
Reklama telewizyjna

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music” (wideo)