Frosta chce walczyć z zaśmiecaniem oceanów
Marka żywności mrożonej Frosta otworzyła food trucka, w którym zbiera środki na organizację sprzątającą oceany.
Food Truck HOT&cold by Frosta for the Oceans 14 września pojawił się w Poznaniu na Nocnym Targu Towarzyskim, a dzień później na Warszawskim Festiwalu Konesera. W stolicy wydarzenie wsparli aktora Olga Frycz oraz bloger Modny Tata.
Goście, którzy odwiedzili food trucka, mogli skosztować takich potraw jak: burgery ze Złotymi Paluszkami Rybnymi, Mexican Chicken burrito z musem z czerwonej fasoli i serem oraz Vegetable Curry z tortillą. Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans, zajmującej się ochroną mórz i oceanów.
- Zrównoważony rozwój mórz i oceanów jest dla nas bardzo ważny. Wszystkie produkty rybne w naszej ofercie od lat posiadają niebieski certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC, który gwarantuje, że ryby pochodzą ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk - mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager firmy Frosta.
Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Frosta chce walczyć z zaśmiecaniem oceanów