Frupp nowym klientem Cityboard Digital
Firma Celiko, która jest producentem żywności bezglutenowej, wybrała do współpracy przy promocji marki batonów i przekąsek liofilizowanych Frupp agencję Cityboard Digital.
Agencja Cityboard Digital odpowiada za przygotowywanie strategii, kreacji oraz prowadzenie wybranych działań mediowych.
Dla marki Frupp agencja opracowała strategię komunikacji i ideę kreatywną dla najbliższych działań wizerunkowych. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii będą promowane batony liofilizowane Frupp, w tym linia Kids, stworzoną z myślą o najmłodszych konsumentach.
Cityboard Digital (właścicielem agencji jest Cityboard Media) odpowiada m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów. Firma zajmie się opracowaniem media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej, a także dostarczeniem części contentu do profili na Facebooku, Instagramie i TikToku. Do jej zadań będzie również należało tworzenie materiałów display/rich-media. Po stronie agencji za strategię i ideę kreatywną odpowiada Mateusz Bojanowski, zaś za planowanie i zakup mediów team mediowy Joanny Stan.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Frupp nowym klientem Cityboard Digital