Koniec reklam Funduszu Sprawiedliwości? Ministerstwo unieważniło przetarg
Ministerstwo Sprawiedliwości unieważniło wyniki przetargu na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczył kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości.
Oferty w nim, w wyznaczonym terminie (22 maja br.) złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł). Ofertę drugiego konsorcjum odrzucono, a do współpracy wybrano ofertę Pro Polska (lider konsorcjum) i Uniqom.
Do ich zadań należeć miało m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu. Umowa miała zostać zawarta na 2 lata.
Firmy uchyliły się od zawarcia umowy
Teraz resort sprawiedliwości poinformował, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Wyjaśniono, że powodem takiej decyzji było to, że wybrane konsorcjum firm “uchyliło się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Z kolei Ministerstwo Sprawiedliwości nie miało możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert, ponieważ w postępowaniu nie było już więcej niepodlegających odrzuceniu ofert.
Tym samym wynik przetargu, jak i sam przetarg unieważniono.
Obie firmy już pracowały dla Funduszu Sprawiedliwości
Przypomnijmy, że Pro Polska i Uniqom zajmowały się dotychczas obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości - po wygranym w ub.r. przetargu.
Wtedy resort sprawiedliwości oprócz tych firm wybrał jeszcze do współpracy Sigmę Bis (agencja należy do Orlenu i PZU) i Euvic Media.
Eventy sportowe, futbol amerykański
Współwłaścicielami spółki Pro Polska są Jędrzej Stęszewski i Patryk Tyryłło. Obaj panowie zasiadają również w zarządzie Stowarzyszenia "Wczoraj, dziś, jutro", które angażuje się w rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce. Firma na swojej stronie internetowej informuje, że jest "jedną z najprężniej rozwijających się firm w branży promotorsko – eventowej w Polsce".
Spółka chwali się, że zorganizowała SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego na PGE Narodowym. Wśród swoich dotychczasowych klientów Pro Polska wymienia m.in. TVP Sport, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Tenisa Stołowego, PGE Narodowy.
Z kolei w zarządzie spółki Uniqom są Bartosz Majkowski i Piotr Kubacki. Agencja zajmuje się marketingiem, komunikacją i doradztwem, głównie w zakresie kampanii digitalowych (social media, SEO, display).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Koniec reklam Funduszu Sprawiedliwości? Ministerstwo unieważniło przetarg
Ziobro powinien odpowiedzieć karnie za malwersacje związane z tym funduszem.